REAL-TIME DISPLAY
PERFORMANCE MONITORING
COMMUNICATION & DATA
Join the +150 companies that use Logepal, the performance management solution available in on-premise and cloud mode
Strong connectivity to Data Sources
Guiding Business Needs & Objectives
Communication
Digitize your internal communication and broadcast your messages, your content, your videos to encrase your brand value.
Customer Services
Share production indicators, quality of service, customer feedback to improve customer experience and accessibility even remotely.
Helpdesk IT
Display a real-time shared view of your IT environment and share tickets, production incidents, user requests for a better customer support.
Sales
Boost your sales activity in loyalty and conquest by sharing best practices, sales experience and customer knowledge thanks to CRM indicators.
Create your Scenario
You can create multiple pages to display different types of information related to contact center activity, internal communication. Pages can be scheduled according to the context. Components used: Videos, images, embedded timeline in a page.
Push Alerts | Provide feedback
Based on defined indicators and a defined threshold. Logepal can send a mobile push notification, a push email or display a scrolling message on screen. The manager can also schedule the display of messages on screen for the coming week.
Multiple Data Sources
Experiences with Logepal data connectors allowing to display the health of its application assets (Jira, ServiceNow), customer information (Salesforce), Internal data (SqlServer, Oracle, Postgre, Csv file…), contact center data (Kpi…).
Multiple types of charts
Type of visualisation are as followed : Thermometer, Half gauge, Pie chart, Conditionnal sheet grid, Distinctive number, Fire indicators, Presence indicators, Radial gauge, Barchart, Linechart, Stacked area chart, Donuts, bubbles …
Gamification of actions
Animate and challenge your teams graphically in a fun atmosphere, allowing real-time game visualization to imrove agent achievements.
Logepal scores
Multiple sectors Customers
Years of innovation
Solution Users
Wallboard installed
%
International projects
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The voice of our customers
« Notre activité d’assistance requiert du pilotage à chaud en temps réel pour gagner en proactivité et réagir face à certaines situations d’urgence ou en cas de pic d’activité. L’implication des collaborateurs dans l’activité, l’autonomie dans la gestion des pauses par exemple sont facilitées par la solution. Logepal est un outil du quotidien très précieux qui accompagne les équipes 24h/24. »
« Logepal nous permet également de partager des messages d’alerte par exemple dans le cas d’un incident technique ou d’un problème dans une agence avec déclenchement d’un PCA (Plan de Continuité d’Activité) ; le temps réel nous est très précieux et facilite la réactivité à chaud. Compagnon du quotidien, Logepal répond aux besoins de pilotage de la production, les conseillers y sont attachés ! »
« Nous disposons d’un référentiel de templates proposant un bouquet de projets d’affichages riches et variés ; ils intègrent la charte graphique de chaque marque, la disposition des cellules, les composants graphiques, les indicateurs de préférence, […]. Ainsi, les entités s’en inspirent pour parfaire et personnaliser leur projet visuel et les adapter au contexte géographique ou métier. Mon rôle en tant que « super user » et […] »
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